Publicēts: 15.06.2023. Aktualizēts: 16.02.2024.

Kur vērsties, ja esi saskāries ar nelicencētu pakalpojumu sniedzējiem vai krāpniekiem?

Latvijas Banka

Latvijas Bankas kompetencē ir izskatīt iesniegumus, kas saistīti ar nelicencētu finanšu pakalpojumu sniedzēju darbībām. Iesniegumu var iesniegt, vēršoties Latvijas Bankā (veidlapa iesniegumam par darbību finanšu un kapitāla tirgū bez atbilstošas atļaujas) vai vietnē latvija.lv.

Latvijas Banka izvērtēs pakalpojuma sniedzēja darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām, bet Latvijas Bankas kompetencē nav zaudēto finanšu līdzekļu atgriešanu vai zaudējumu piedziņu no pakalpojumu sniedzējiem.

Ja vēlies konsultēties vai ja vēlies pārbaudīt vai ziņot par pakalpojumu sniedzējiem, lūdzam vērsties Latvijas Bankā, zvanot pa tālruni 67 022 300 vai rakstot uz e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izskata patērētāju iesniegumus, kas saistīti ar patērētāju interešu aizsardzību. Iesniegumu var iesniegt, vēršoties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Valsts policija

Valsts policija izskata iesniegumus, kas saistīti ar krāpšanu vai finanšu pakalpojumu sniegšanu bez attiecīgas atļaujas lielā apjomā.

Iesniegumu var iesniegt, vēršoties Valsts policijā ar iesniegumu un pievienojot tam attiecīgus pierādījumus.

Banka

Gadījumā, ja esi izpaudis savu maksājumu instrumentu (maksājumu kartes vai internetbankas piekļuves) datus vai to autentifikācijas datus, lūgums informēt savu banku vai pakalpojuma sniedzēju, kas izsniedzis konkrēto maksājuma instrumentu.

Uzmanies no krāpniekiem

Neiekrīti krāpnieku un nelicencētu pakalpojumu sniedzēju lamatās!

Uzzināt vairāk